با سلام و احترام
1.دلیل مصنف رحمة الله علیه را بر عدم جریان استصحاب در احکام عقلیه و احکام شرعیه مستند به احکام عقلیه بیان نمایید.
2.نقد محقق نائینی رحمة الله علیه را بر بیان مصنف مبنی بر عدم جریان استصحاب در احکام عقلیه و احکام شرعیه مستند به احکام عقلیه به صورت کامل توضیح دهید. (رجوع کنید به فوائد الاصول جلد 4، صفحه 451 ولکنه ضعیف لما فیه : اولا.... وثانیا...)
3.نظر مصنف رحمة الله علیه را در مورد جریان و عدم جریان استصحاب در موضوعات احکام عقلیه بیان نمایید.
4. نقد محقق نائینی رحمة الله علیه را بر بیان مصنف در مورد جریان و عدم جریان استصحاب در موضوعات احکام عقلیه، توضیح دهید. (رجوع کنید به فوائد الاصول جلد 4، صفحات 453و452 وأما المقام الثالث و هو استصحاب بقاء الموضوع الذي حکم العقل بحسنه أو قبحه...)
ان شا الله موفق و مؤید باشید. التماس دعا