ورود به حساب ثبت‌نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی «ورود به انجمن» کلیک کنید.





اگر فرم ثبت‌نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





نتایج: «1» تا «4» از «4»

نمایش رشته‌ای

پیام قبلی پیام قبلی   پیام بعدی پیام بعدی
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2017/11/28
    نوشته‌ها
    184
    15
    مدیر انجمن

    مراحل دریافت مدرک سطح 1 و 2 حوزه

    مرکز اطلاع‌رسانی مدیریت حوزه علمیه قم

    مراحل دریافت مدرک علمي سطح 1و2

    ضوابط و شرایط دریافت مدرک سطح 1 و 2

    تذکر:

    1) مدارک علمی حوزه براساس «مصوبه 313 شورای عالی حوزه های علمیه» و «مصوبه 368 شورای عالی انقلاب فرهنگی» صادر می شود.
    2) در صورت تکمیل دروس کتبی و شفاهی پایه 6، مدرک سطح 1 (کاردانی) و در صورت تکمیل دروس کتبی و شفاهی پایه 9، مدرک سطح 2 (کارشناسی) صادر می شود (باید در پایین برگه ارزیابی، سال اتمام و معدل آن پایه ذکر شده باشد).
    3)شرط لازم برای صدور مدرک، کسب حداقل معدل 14 می باشد. استخراج معدل برعهده بخش ارزیابی می باشد و مدارج علمی هیچگونه دخالتی در آن ندارد بنابراین اگر طلاب عزیز به معدل مندرج در ارزیابی خود اعتراض دارند، می توانند به بخش ارزیابی مراجعه نمایند.
    4) افرادی که سطح 3 را به اتمام رسانده باشند، می توانند مستقیماً و بدون دریافت مدرک سطح 1 و 2، برای سطح 3 (و تدوین رساله علمی) اقدام نمایند. بنابراین دریافت مدرک سطح 1 و 2 اختیاری می باشد ولیکن از آنجاکه برخی ادارات دولتی و دانشگاهها از دارندگان مدارک بالاتر، مدارک قبلی را نیز درخواست می کنند، بهتر است طلاب عزیز به محض تکمیل هر سطح، برای دریافت مدرک آن اقدام کنند.
    5) مدرک، براساس مندرجات شناسنامه و ارزيابي صادر مي شود و در صورتي که پس از صدور مدرک، تغييري در شناسنامه (از قبيل نام، نام خانوادگي و...) يا ارزيابي (معدل يا تاريخ اتمام هر سطح) حاصل شود، امکان تغيير در مدرک يا صدور المثني وجود ندارد؛ بنابراین توصیه می شود متقاضیان گرامی، قبل از ثبت نام به این نکته توجه نمایند.
    6) در صورت ناقص بودن مدارک، ثبت نام انجام نخواهد شد.
    7) مدارک سطح 1 و 2 پس از طی مراحل اداری صادر خواهد شد و از زمان ثبت نام تا صدور و تحویل مدرک به متقاضی، حداقل دو ماه بطول می انجامد.
    8) پس از این که مدرک آماده تحویل به متقاضی گردید، توسط پیامک به اطلاع ایشان رسانده می شود و نیازی به پیگیری و تماس از سوی متقاضی نمی باشد.
    9) اصل مدرک، به شخص متقاضی تحویل داده می شود و از تحویل آن به غیر معذوریم.

    * * *
    مدارک لازم جهت ثبت نام:
    1) اصل برگه ارزیابی (دارای مُهر و امضاء مسئول ارزیابی)
    2) کپی صفحه اول شناسنامه (بعلاوه صفحه توضیحات در صورت وجود توضیح)
    3) کپی کارت ملی
    4) یک قطعه عکس رنگی جدید 4 × 3 با زمینه سفید (چاپ دیجیتالی یا فوری)
    5) تکمیل «فرم ثبت نام» + «فرم استعلام از معاونت آمار و بررسی» (جهت دانلود فرم ها، برروی هرکدام کلیک کنید) این دو فرم را می توانید هنگام ثبت نام، از مدارج علمی دریافت و تکمیل نمایید.

    زمان و مکان ثبت نام:» ثبت نام، همه روزه بصورت حضوری و در ساعت اداری (شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 الی 14 و پنجشنبه ها از ساعت 7 الی 13) انجام می پذیرد.» طلاب محترم مدیریت حوزه علمیه استان قم جهت ثبت نام، به طبقه اول ساختمان اداری دارالشفاء ، اداره کل مدارک علمی حوزه علمیه استان قم مراجعه نمایند.تذکر: طلاب مدیریت حوزه علمیه استان قم کسانی هستند که محل تحصیل آنان (در قسمت بالای برگه ارزیابی)، «استان قم» باشد. با توجه به تفکیک «مدیریت حوزه علمیه استان قم» از «مرکز مدیریت حوزه های علمیه»، امور اداری این دسته از طلاب (از قبیل: ارزیابی، امتحانات و مدارک علمی) از طریق این وبسایت و ساختمان اداری دارالشفاء امکات پذیر می باشد.
    آدرس الکترونیکی مدارک علمی استان قم:madarek.elmi@ismc.ir


    منبع:
    مرکز اطلاع‌رسانی مدیریت حوزه علمیه قم
    http://www.hozehqom.ir/news


    شماره خبر:٣٢٣٨٨١ / پنج شنبه ٣ مرداد ١٣٩٢ / ٠٩:٣٦
    ویرایش توسط طالب : 2018/08/02 در ساعت 01:41
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
نتایج: «1» تا «4» از «4»

برچسب‌ (کلیدواژه) این موضوع:

مجوزهای ارسال و ویرایش

  • شما نمی‌توانید موضوع جدید ارسال کنید.
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمی‌توانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمی‌توانید پیام‌های خود را ویرایش کنید
  •